pust.

slagit in massa julklappar nu. jag tycker om julen man blir så glad =) bara en massa rim kvar att skriva nu ;) åh imorn e de upp tiidgt för att jobba. så ska gå och lägga mej nu tänkte jag :D

Haft en himla rolig dag iaf. julavslutning i skolan. (katastrof) haha. vart på stan med malin och ella o sofia. =D handlat lite småsaker. fixat mickes julklapp. =) tycker jag om mest. bästa julklappen någonsin. <3

ikväll har jag lekt med malin och jossan. =) himla skoj faktiskt. färgat blonda  aslingor i malins hår. å blonda slingor i jossans hår =) så fint så. så spelade vi kort och pratade massa skit. =) några som fyller nitton snart jue? hmm? haha. låter kalas. fixade ellas och peters julklapp med. ja e så konstnärlig av mej =)

Nehopp. sängen nu.

Du är bästa vännen någonsin och det kan inte ändra på. så glad att vi fick våra bitar på plats i allt pussel runt omkring och nu kan vi bara vara =) så lycklig. <3

God jul allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback