nyår?

nu var det ett tag sen sist? hmm? uppdatering lite fort kanske?

Julafton var himla trevligt. var ingen riktigt jul dock. ingenting var som vanligt. men någon gång måste väl saker vara så med. =D
Juldagen. gillar den =D Kalas skoj hos ella o fredde. blev kanske en drink för mycket men det gjorde inget. hade hur kul som helst ändå.. dock  inte lika kul att man fick sova tre timmar bara. vaknade iaf av att malin väckte mej. hade hur ont i höften som helst (visade sej senare vara ett megastort blåmärke efrer att jag ramlat på asfalten =(. ) gick iaf ner på fotboll sen. himla skoj faktikst. hem och somnade med en gång. lkite småskick med micke oxå. men allt löser sig jämt. hoppas jag iaf =D
Idag har jag jobbat. = dööd. haha. kroppen är inte i skick om man säger så. skulle behöva en riktigt massage? orkar jag vänta tills imorn? =) fick en erbjudare. :D
Imorn blir det jobb igen. sen hantverkargatan och färga/klippa sofia o passa hennes lillasyster =D gillar upplägget ;D haha.

Nu ska jag iaf in i duschen se om man kan laga nåt att äta? å sen in till fia o peter för att spela spel o umgås lite. börja nio imorn så lite sovmorgo ;)

Läste i Lenes blogg att hon o stoffe förlovat sig. ååh så underbart verkligen. grattis!

Nehopp. mat? kurrar nu.

Du är min bästa vän, ingenting kan ändra på det. ivll inte att någon ska ändra att jag är din heller.

Kommentarer
Postat av: Lene

tack för gratulationen, vad gulligt av dej!
fick du några fina julklappar?? ha en fortsatt trevlig vecka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback