nobeldagen. =)

vart en lång dag idag. skola. en lektion dock men jobbat med grupparbetet oxå =) hjälpt fia med massa saker som skulle hem. släp o grejer =) å sen har jag träffat micke oxå. verkligen den bästa. tycker faktiskt det.

Har tittat på film. men jag somnade snabbt så bra jag låg där =) å sen så vart det nobelmiddag på tv så kolat på det faktiskt. himla skoj =) pippi baletten var bäst. men orkade inte mer så gick upp och hämtade mina saker. brottades med micke å sem körde jag hem. =D arg på han. får aldrig ta kort jue. =( måste ha till hans julklapp. annars får han vara ute =)

Trodde inte jag kunde tycka såhär illa om en människa. är riktigt hemsk för jag vill inte egentligen. men det går inte å göra annat..

Måste skriva ner lite anteckningar om redovisningen imorn med =)

Ljusgrej imorn i växjö oxå. ska bli skoj =)

du är kryddan som gör allt perfekt. tycker om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback