kaos.

Just nu är inget som det borde. kaotiskt just nu. inte inhandlat en endaste julklappa, inga ideér och den idé jag kommit på kommer inte hinna bli klar innan jul för micke segar sig :( så blir jag tokig. skolan är bara seg. godkänd på ekonomin, hallå? trodde på mvg typ. arg på mej själv för det. :S lönen är försenad óch har tusen räkningar :( missade min klipptid idag o redovisningen sög apa. suck. ingen rolig dag idag alltså.

Tänker på dej iaf, och hur bra vi är. vill vara bästa vän med dej, alltid. vi e bra.

Varit i växjö ikväll iaf =) himla trevligt var det. partylight. så nu ska man själv börja bli konsult å fixa folk o hålla i partyn. =) haha. men det ska nog bli bra. inriktar mej på en maj i grekland. =) sweet. 7 januari sätter jag igång. är du sugen på att vara värd/värdinna på ett party, säg till mej =) massa fina saker man kan få. :P

nu är det sovdags iaf. dryg dag imorn. fem timmar rast :( måste försöka börja skriva på engelskan då. aja. S:

Vi är verkligen galet bra, :P å på fredag är det polenfärjan som gäller. har någon plats kvar. vill du med? =)

Sweet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback