helgen.

Vart en bra helg =) i fredags var jag hos angelika och mös. himla skoj. dock jobbade jag på lördagen så fick vara nyktert. lördag, upp tidigt och jobbade. himla skoj faktiskt =) lärde mej kassan oxå, så nu kan jag nästan snart allt. sweet. =)

Åkte hem duschade och gjorde mig finfin för att åka till humpa =) himla skoj. massa flickor god mat, finastwe tårtan och massa cider. =) kom lite jämjöpojkar efter ett tag oxå. lekte lite jag ahr aldrig och fyllde i humpas bibel bok. =) sen åkte vi till bussen. =) höll på att bli bråk på bussen dessutom. onödigt . inne i stan =) playbar, toaletten på mezzo. skratt =) haha. å sen piraten där jag mådde himla bra sen. träffade micke oxå. världens bästaste =) gick och köpte mat sen kom mor och far o hämtade mej. :D åkte hem och däckade i sängen med telefonen i handen. fick inte ringa mitt viktiga samtal dock. men men =) himla bra kväll ändå. =)

Idag har jag sovit väldigt länge =) u ppe vid ett. å nu ska vi åka och köpa blomma till mormor. sen blir det julbat hemma hos mormor och morfar med hela tjocka släkten. =) alltif lika skoj. haha :D sen ska vi julstöka hemma =) å det ska bli roligt. bygga pepparkakshus o grejor. =)

Nehopp. nu ska vi åka. :D

du och jag är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback