bestämt mej!

Imorn eller på fredag ska jag springa in på drop in på diva och klippa mej. blir tokig på mitt hår nu. haha. ;)

Vart duktig i skolan idag iaf. johanna och jag var dock inte bra på matte. haha. men grupparbetet har gått riktigt långt framåt idag =) ringt jorden runt ungefär. haha :D så imorn ska vi skriva klart det :P

Sprang en sväng på stan idag, igen =) köpte nya leggisar. äntligen. å paket till humpa :D imorn ska vi handla paket till angelika med. kalas på fredag jue :D ska bli trevligt värre minsann. tråkigt jag jobbar på lördag bara :(

Jag vet hur man uppför sig ;)

Vill ha lördag :D

Du och jag. allting har vart superbra nu. tycker om mest.

Plugga ryska nu fram till bonde då. :( prov imorn inte pluggat nåt alls än :(
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback