vildsvin.!

Jobbat idag. skönt att ha nåt att göra. bara 2 veckor till. skolan snart :S men de blir bra =) hee.

Va inna je i stan ikväll, slicad pizza på olerys , mums o glass på glaciären =) påväg hem, krock med vildsvin. illa. usch livrädd blir en annan jue. suck, barndomsminnen. men men va ¨rätt lugnt.

Pratat med min sommarblomma ikväll, verkar som hon kanske följer med till cypern. hade vart så jääkla skoj =) imron får ja träffa fia med. nice du o ja på ica =) kan prata massa skit, vi e ica flickorna =) kolla lite vad hon har tänkt med =) ååh lägtar * )

Imorn ska jag nog åka hem till micke med =) sweet. jag har en hemlighet som bara jag vet =)

Bokat lite körtider nu med =) se så dom funkar bara * )

God natt. jobb imorn, =( å på torsdag, å på fredag. =( sen e ja lediig! =) sweet. blir nog en lugn helg, pengarna börjar försvinna. haha =)

Puss!


Jag klippte mina egna vingar, det vet jag men kan inte sluta drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback