helg.

Inte klokt hur fort en vecka går. börjar få ordniing på skolan nu iaf å de e skönt. idag va första dagen jag inte var hos syon på hela vecka. haha ;) matten känns skitbra, tack vare emelie. ;)

Imorn är det hår och make up som gäller inför bröllopsgästerna ella o lotta =) sen på kvällen blir det utgång och kräftsksiva. hoppas på fint väder. =)

Igår var det äntligen torsdag oxå. å hjärtat micke tyckte om sitt paket jättmycket. köpte ett silvrigt armband i samma som han har fått halsband innan =) och i morse när han skulle köra fick han oxå en ros jag köpte igår tillhan. =) tror faktiskt han blev glad. å idag e han stor. kalas för han ikväll. åtminstonde en plats är utbytt. hoppas han får kul =)

Känns bra idag, börjat släppa mer och mer. du och jag kommer alltid vara du och jag, tror faktiskt det. dumt bara att det ska vara så underbart att få somna på en arm sådär. =)

Nej nu ska jag ut och promenera igen. vågen visar -2 kilo =) sweet.

21 dagar så är vi påväg.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback