i sängen.

Nu är jag hemma i min säng igen. =) alldeles nice. ahr varrt hos emelie baben o grillar, druckít o partata en massa skit.=) å de tycker vi om. Angelika o emlie. ni betyder<3

Imorn är det meningen att jag ska ka jobba, får se hur jag gör. hanr inegen lust alls, men behöver pengarna =( aja.
se om micke raringen sover hemmma imorn med. tycker verkligen om hur saker och ting har blivit mellan oss. Vi är underbara tillsammans men vi behöver nog verkligen lite singeltid, men det hindrar inte oss ifårn att träffas * )

Ne nu ska jag sova minsann. jkätte trött. skriver mer imorn nog =)
God natt alla rarigar. pussar om i massir <3

SPE3E TILL hösten, o fröken är massa nervös. =S

Puss på er. me like.

Kommentarer
Postat av: Lene

tjillevippen! Hoppas att du orkar masa dej iväg till jobbet, pengar är alltid bra. själv ska jag vara på jobbet vid 10. ska jobba som informatör för SOS Barnbyar idag:) Men först måste jag fixa till mej lite, man måste ju se respektabel ut när man ska träffa martin timell *haha*
ha det så bra så hoppas jag att vi ses imorrn! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback